jag är helt gränslös


Blaahh. Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om så jag ska bara uppdatera läget lite till att börja med.

1. Jag har tråkigt hemma, ingenting att göra och ingenting att plugga, så det har blivit en hel del Private Practice. Den serien är inte lika loveable som Grey's Anatomy, men still.. vackra människor i sjukhusmiljö, det är alltid watchable. lösgodis och nagelmålning. För tillfället är tånaglarna röda och fingrarna beigerosa. Jag är nästan sugen på att låta de växa och skaffa fransk manikyr. Men just det, det kan jag ju göra i Thailand.. mmmohahaha :)
2. Jag jobbade 16.15-21.15 igår och efter 20.00 ringde knappt någon. Både skönt och jävligt långtråkigt. Satte mej på pilatesbollen och hoppade lite för att inte somna. Jag ska jobba den tiden imorgon också.
3. Ikväll är det bodybalance som gäller. Måndagens pass var riktigt riktigt dödsjobbigt, eftersom de håller på och övergår till ett nytt pass som innehåller så kallade döds-övningar. Döds-övningarna inkluderar evigt långa krigar-positioner så att lårmusklerna darrar och trotsar, samt mag-övningar som får en att svimma i sina egna spyor. Typ. Men det blir nog bättre efter ett par gånger.
4. Nu jävlar måste jag ta tag i mej själv. Jag skulle till exempel kunna gå ned och boka tvättstuga, diska, städa lite, gå en promenad, köpa tulpaner, påsk-ägg, påsk-ris (om man nu kan få tag i ris från fruktträd någonstans här i stan) och en ny vas som kan stå på golvet.

"När du blundar så öppnas dina inre ögon. Dina symboliska inre ögon som visar din inre värld som redan existerar inom dej helt naturligt. Din inre värld är helt gränslös, precis som du."
/Mikael Widerdal


Kommentarer
Postat av: Emilia

De så kallade döds-övningarna är rena döden. Mina lår skakar fortfarande :O

2010-03-31 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0