3...


... och jag dör av nervositet! Sitter på jobbet och här är det lugnt som vanligt. Jobbar döds-passet på en söndag, när man egentligen inte får använda kniv och solen lyser ute. Jag har huggit mej själv i hjärtat en gång i kvarten här sen jag började, men det biter inte riktigt. Näe.

Försöker fördriva tiden med korsord, quizzezzzz, reseforum och asos. Men klockan är ändå bara halv två.. Jag ska jobba döds-passet imorgon och på tisdag också. JAG KOMMER DÖ JAG KOMMER DÖ JAG KOMMER DÖ, så ligger jag och tänker när jag ska sova om kvällarna. Fast så tänker jag THAILAND THAILAND THAILAND och så somnar jag in. Drömmande om vår balkong, värme, sol och sprit. Hemskt va? Usch




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0