kiiisss


Idag - inte en lika försvinnande sketen dag som igår. MEN DEN VAR FAN INTE FANTASTISK HELLER. Jag vaknade inte vid tolv, utan vid nio. Jag förmåddes gå ut med Siv redan vid tio, efter ett par liter kaffe och så en snus på det. När vi kom tillbaka från äckelvädret tände vi en brasa och Siv fick ligga framför den och torka. Jag iddes liksom inte handdukstorka henne. Sen blev det den gamla vanliga rundan vid datorn - aftonhoran, facebook, modebloggarna och fotbollsfrun, h&m och asos. Efter det fick jag ångest och var en sekund ifrån att tanka hem en säsong Rederiet. Men det vore dumt. Det var bara ett par månader sedan jag slutförde den serien, men hallå!!! Ni måste ändå förstå att jag vill se det igen. Och igen. Och kanske igen efter det.







Now, time to pee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0