turning into dust


Jag är så sjuk att jag knappt orkar leva idag. Var längesedan jag var så här jädra rutten.. Blev lite småförkyld häromdagen men nu har det blommat ut till något helt annat. Tror jag har lite feber. Det gör svinigt ont i bröstet och jag hostar så jag nästan spyr. Buu-fucking-huuu.

Igår hade vi 50-årsfest för mamma och det var verkligen superroligt. Käkade soppa, hade frågesport, lyssnade på 60-talsmusik, höll tal och var uppe och dansade till tre-tiden inatt. Sen fick jag sova på soffan. Nu småtittar jag lite på Beck. Har ju sett dem hur många gånger som helst, men Skarpt läge är sjukt obehaglig assåå. Kvinnomisshandlare.. Brrrr...

När jag ligger här och är så risig man bara kan bli så längtar jag efter en hel massa saker. Jag vill ha pengar så jag kan köpa en lyxig stock snus. Jag vill resa utomlands till något varmt fantastiskt land och bo på ett fint hotell. Jag vill ha äckligt bruna ben och saltvattnigt hår och ny bikini. Jag vill tatuera mej, en fjäril som denna svartvita vid fotknölen. Ta hissen allra högst upp i Eiffeltornet och inte blunda.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0