gold teeth and a curse for this town were all in my mouth


Så nu råder ozonlarm precis när man som mest behöver solen. Man, fuck d känner jag. Är det sol i morgon så tänker jag klä av mig naken och ligga i gräset tills den går ner. Tänkte bara informera om var jag står i frågan och nu vet ni alltså det.

Att våren väcker allt till liv är så sant som det är sagt. Blommor slår ut, träd och buskar knoppar, bin och humlor surrar, fjärilar flyger, fåglar bygger bon, uteserveringar byggs, fräknar poppar fram, näsor rödbränns, vinterjackor hängs undan.. Men främst av allt så är det som om stadens alla byggnader töms på dess boende. Människor väller ut på gator och torg. Och våren såg på sin skapelse och den såg att det var gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0