you can write it on your arm


Idag har jag vaknat på nästan rätt sida. Känner mig inte lika ångestfylld längre, men det gnager och skaver fortfarande någonstans i bakhuvudet där alla förlorade kärlekar, bittra årstider och svikna löften gömmer sig.

Igår kväll var John här och det var underbart. Vi drack öl, lyssnade på min bästa playlist, pratade om nuet och dået och framtiden. Det fick mig att må bättre och känna mig mindre vilsen.

Det ligger en slaktad fågel nedanför trappan på baksidan som jag över döda kroppen kommer att städa undan.


Att-må-lite-bättre-lite-mer-första-klass:
Bo Kaspers Orkester - Cirkus
Jack Johnson & G. Love - Rainbow
Devendra Banhart - At The Hop
Paul Simon - Mother And Child Reunion
Llojd - Östersjön
Veronica Maggio - Satan I Gatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0