selfdestruction button


Jag vaknade vid xx.xx idag och bryggde kaffe, slängde på mej kläder och tvingade mej ut med Siv. När jag gör det utan att tänka så hinner jag inte börja tycka det är motigt förrän jag står där i knähögt snöslask och längtar efter kaffe och snus. Well, jag trotsade den självdestruktiva instinkten, gick ett varv runt Djurängsskogen och var nära döden säkert 100 gånger innan jag landade i hallen. Det är lite halt ute så att säga. Drack mitt högaktade kaffe, två koppar, knölade in en rapé under läppen och började plugga på en inlämningsuppgift i naturkunskapen. Det är en fördel att jag läst psykologi märker jag, känns nästan som fusk, as a matter of fact.

Idag fyller pappa 55 år, så vi har ätit husmanskost dagen till ära - stekt fläsk med löksås och kokt potatis. Efterrätt: Swartzwaldtårta. Soooo good. På lördag kommer lite släkt och firar, då blir det keftedes och rostade rotfrukter. Kissar nästan på mej vad gott det ska bli!!

Nu har jag fått nog av att vänta på csn. Jag har aldrig varit med om att det ska ta sån jädra tid att ge mej mina pengar. Måste. Köpa. Krafs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0