långsamt


Jag har haft en utomordentligt bra dag idag. Jag tog en lång avslappnande morgon, låg i sängen och mornade mej en halvtimme, minst, med lilla Siv under täcket. Sen drack jag kaffe som mamma vänligt lämnat åt mej i termosen. Snusade för glatta livet och gick en runda med hyndan. Pratade med Emelie och gick till Johans hus där hon väntade på den inglasade altanen. Pratade, läste Jan Stenmark, drack espresso, skrattade, pluggade, kurade i varsin fåtölj. Tog Allans sprillans jobblarbil till McDonald's och käkade, gick till Coop och shoppade krafs - porplåster, ansiktsmask, tandkräm och en baginbox på systemet.

Igår var jag hos Moa och klippte page (det blev ingen bob och ingen lugg) och slingade min utväxt. HALLELUJA!

Jag tänker att vi kör en Jan Stenmark för varje inlägg från och med nu. Börjar med en som på ett sätt hör dagen till..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0