vad lycklig man är


Jag sov hela dagen igår. Ända till klockan sju faktiskt. Vräkte i mej en Big Mac när jag vaknade och åkte in till Emelie och Moa på Södra Långgatan. Vi tittade på I rymden finns inga känslor, åt thaisoppa och drack rödvin. Sen kom Elise och vi hade sleepover. Idag vaknade jag klockan tio av ett sms från Nils: "6 svansar med ben hihi.. 2 ben med en svans!". Jädra pucko.. Han har tittat alldeles för mkt på Pelle Svanslös. Käkade äggmackor till frukost och svepte kallt kaffe. Sen tog jag bussen hem, gick en lång runda med hunden och drack mer kaffe. Resten av dagen har jag spenderat med strykjärnet i högsta hugg. Seriöst, jag har nog struktig 100 kg tyg. Minst. Det är ju inte kul.

Ikväll blir det Club Caj och bubbel. Me out.

Och så dagens Stenmark..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0