idiotier som vi skulle ge nån spö för


Är hemma i Kalmar nu och det är skönt, fast på samma gång vill jag ge mig iväg igen ganska snart. Jag klarar mig nog utan Kalmar, distansplugg, arbetslöshet, onsdag-fredag-lördag-fyllor på Harrys och lika många bakfyllor (även om jag såklart skulle sakna det). Jag har bitit sönder mina nagelband till oigenkännlighet, nagellacket på tårna har flagnat och ansiktet är uttorkat. Det betyder naturligtvis att jag tänker ta ett rejält långt bad senare ikväll, och putsa till varenda defekt.. På Lush köpte jag en ny schampokaka, deras motsvarighet till silverschampo och fick med mig en inpackning på köpet, så det ska också invigas. Den butiken alltså.. Det är så man kan bli religiös!

Förstår att ni nästan dör av nyfikenhet, så här har ni den!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0