mmmmmmmmm


Söndag idag och det är okej, förutom utsättningssymtom av grov kaliber. Hur verkar frossa, kallsvettningar, konstans illamående, yrsel, fuckad mage, huvudvärk och domningar i fingrar och tår? Om det är något som gillas kan man alltid börja med Venlafaxin och sen sluta. Annars, nej. I fredags var jag hemma från jobbet men imorgon ska jag gå dit. Man kan inte hålla på och stanna hemma för en så världslig sak som utsättningssymtom när man jobbar på Apoteket. Helgen har i övrigt varit bra och lugn. Kall också.. Och snöig. Usch.

Igår beslutade jag mig också för ett resmål och ett hotell. Bäst och mest sa jag ju och det är jag övertygad om att vi kommer att få här. Probably den mest generösa all inclusive jag hört talas om. Ever. Fyra à la carte-restauranger, bufféer, sushi- och hamburgerbar, tavernor, beer house, sex barer och ouzeri. Och just det, minibaren fylls på varje dag också.. Fan vad vi ska äckla oss babe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0