skiiiiiiiitoxeeeee

För den som är intresserad kan jag tala om att jag har världens sämsta dag idag. Det började med att jag sov för länge och fick hela tio minuter på mig att göra mig i ordning, packa väskan och springa ut till bussen. På väg till jobbet fick jag sitta bredvid en *********** på en överfull buss och sen gå i - 10 grader bakom någon som åtminstone såg ut att vara i min ålder, men som gick fruktansvärt mycket långsammare. När jag försökte gå om henne så ökade hon takten. Naturligtvis. Kommer till jobbet med dödshuvudvärk eftersom jag inte hunnit dricka kaffe. Loggar in på min plats och försöker öppna upp alla program. Jaaaee. Nu, klockan 10:40 har det börjat fungera någorlunda. Vi ligger så att säga en smula efter och jag kan inte använda mitt favorit-kortkommando för att systemet är fucked. Det ligger en mycket irriterande fördröjning hos våra leverantörers hemsidor och jag är också dagens skithög.
Tack för den här dagen. Jag är verkligen glad för att jag får uppleva den. Jag är övertygad om att det är sånt här som får folk att börja knarka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0